Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-11-25 / 21:02:13
Jaaaa, snart torsdag!

Jag har längtat i hela mitt liv efter imorgon! Eller, i alla fall så länge jag kan minnas. Och jag har minne som en guldfisk.

Det morgondagen bjuder på är NEW MOON. Alla som hatar Twiligt kan sluta läsa nu för jag tänkta vältra mig lite i hur bra The Twiligt Saga är. Åååååååååååååh så bra den är! Jag kommer aldrig att låta mitt gudfiskminne glömma den. Så, nu är jag klar. Kvällen ägnas åt att ladda inför bion med att se Twilight. Sen kommer jag att drömma sött. Hurra för att vakna på torsdag! Ok, nu har ni fattat att jag är lycklig. Tyst på mig =)

Lyckodregel! /minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback