Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-11-30 / 22:12:42
Bara lite hjärntvättad

Jag ställde upp i en gissningslek som min pojkvän annordnade igårkväll. Jag fick frågan om vad som är hårt på utsidan men mjukt i mitten. Den allra första tanke som slog mig var Edward, vampyren av sammetslen marmor med ett stort (men stilla) hjärta. Hm, jag misstog mig. Efter ytterligare ledtrådar, bland annat att tinget som söktes var hårt innerst, fick jag veta att avocado var det rätta svaret. Det var ett svar långt utanför den värd jag för tillfället hjärntvättar mig med =)

 

Avocado/Edward

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

Men kärnan i en avokado är ju jävligt hård, så jag tycker nog din Edward-gissning var lite bättre ;D

2009-12-01 @ 17:42:55
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback