Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-11-20 / 16:51:39
Badminton - sporten från helvetet

Okej, jag hade riktig kul när jag spelade badminton igår, det kan inte förnekas. Mina kusiner hade nog ännu roligare när de såg mig in action på planen. För jag kan ju inte säga att det gick vidare bra för mig. Av någon outgrundlig anledning får jag blyfötter på planen och blir som en fastklistrad fågelskrämma med desperat flaxande armar som försöker träffa bollen (eller vad det där fjäderfjät till boll nu kallas). MEN det som gör badminton till sporten från helvetet är den helvetesvärk i kroppen som jag drabbats av idag. Det gör ont överallt. I halsmandlarna gör det ont! Och jag skyller allt på sporten från helvetet: BAD-minton!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Ida

jag måste ju få följa med nästa gång bara för att se denna uppenbarelse i action :D

Postat av: Anonym

Självklart! Du är välkommen ;)

2009-11-20 @ 23:24:59
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback