Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-11-24 / 09:34:13
498.438.559.990 kilogram

Så mycket väger internet! Det ni! Det är mer än 99 miljoner elefanter. Egentligen är det inte internetet i sig som väger så mycket, men någon med för mycket fritid har ägnat sig åt att räkna ut vad alla datorer, servrar, kablar, mobiler etc som bygger upp internet väger tillsammans. Intresant! Läs mer i dagens DN.

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

hahhaa, hur man ens kommit fram till den siffran ;D

2009-11-24 @ 20:36:05
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback