Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-05-15 / 11:13:29
En ny man

Jag vaknade i går morse med en främmande man i sängen. Det tog ett nyvaket ögonblick innan jag insåg att det var min egen hemkomne sjöman - med helskägg och mustasch.

Hur är det man säger; ombyte förnöjer?

/minilli

Kommentarer
Postat av: ROSAMARTINA [bloggdesign]

Haha, helskägg, soft :D

Ja, han är nog en förklädd skönhet tror jag, hihi!

2009-05-15 @ 14:08:45
URL: http://rosamartina.blogg.se/
Postat av: Syster

har han skägg mannen? spännande=)

2009-05-16 @ 18:18:31
Postat av: minilli

Ja, han "killar och sticks"

2009-05-17 @ 00:13:07
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback