Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-03-01 / 20:33:46
Separationsångest

I morgon arla timme åker han mot varmare breddgrader och en ca  2 månaders seglats mellan karibiska öar och över Atlanten. Varje gång undrar jag hur jag ska klara mig så länge. Det har trots allt visat sig att jag gör det, klarar mig. Ändå känns det då tungt såhär dagen innan avfärd. Speciellt eftersom att jag inte är hos honom i kväll utan sitter själv vid mitt köksbord och läser en samverkansstrategi som Socialstyrelsen sammanställt. Inte nog med separationsångesten förresten. Jag är dessutom grön av avund på min älsklings äventyr i den stora världen då jag själv står inför arbetet att skriva en uppsats om just samverkan inom skolan. Bättre söndagar har jag haft!

Ta hand om dig min älskling! Och hälsa världen från mig!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Ida

Men tänk sen nästa vår, då är det du som åker ut i världen och får uppleva äventyr och en helt ny kultur!



Om du behöver lite tjejkvällar för att inte tänka på annat så hojta till! :D

Postat av: minilli svarar

Jaa! Tjejkväll vill jag ha =)

Hasta mañana!!

2009-03-02 @ 14:50:40
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback