Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-03-05 / 18:49:02
Om sympatismärtor och nakna män

Min vän petade sig i ögat idag, med chili på fingrarna! Som den goda vän jag är jag är sa jag aj, då det faktiskt sved till i mitt öga precis när hon petade i sitt. Sympatismärtor är tydligen vanligt förekommande i par där en kvinna är gravid. Hennes man eller kvinna känner med andra ord värkar och förlossningssmärtor precis som hon. Om min vän blir gravid kommer jag med stor sanorlikhet att ha värkar ikapp med henne.

Min vän berättade också att hon hade en naken man som väntade på henne hemma i sängen. Trevligt tänkte jag och sympatikände att jag också hade en naken man i min säng. Tro mig när jag säger att jag blev överraskad när jag hom hem! Han låg inte där! Tydligen är det bara i fall som inkluderar smärta och inte njutning som sympatikänslorna fungerar. Typiskt!

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback