Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-03-10 / 15:31:01
Om abstinens

Jag har inte skrivit så mycket om mitt köpstopp. Det beror faktiskt inte på att jag försöker mörka inköp av nya kläder utan snarare på att det har gått bättre än jag trodde att det skulle göra. Det var tre veckor sedan jag införde mina shoppingregler och hittils har jag lyckats hålla mig till dem. Det känns faktiskt riktigt bra. Man kan säga att jag har upptäckt min garderob igen. När jag förut känt att jag inte har något att sätta på kroppen köpte jag nytt, medan jag de senaste veckorna faktiskt letat igenom de kläder jag har och också hittat något att bära. Dessutom ska jag ta mig i kragen och göra en utrensning snart av kläder jag inte burit på flera år. Det är helt enkelt tid för att lämna det gamla bakom sig. Eftersom miljöfrågan var en del av anledningen till mitt köpstopp kommer kläderna att skänkas till loppis och därmed få nytt liv.

Sammanfattningsvis känns det bra!

PS. H&M-katalogen damp ner i bevlådan idag och den ligger fortfarande inplastad i tidningshögen = framsteg! DS

Kommentarer
Postat av: ROSAMARTINA [bloggdesign] svarar

Du är sååå duktig :D

2009-03-10 @ 15:36:09
URL: http://rosamartina.blogg.se/
Postat av: ROSAMARTINA

Jag ska på dig ringa på den skajpen:P

PUSS!

2009-03-11 @ 16:00:20
URL: http://rosamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback