Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-03-29 / 22:01:20
Nu är det jobbigt

Jag har inte handlat så mycket som en strumpa i klädväg de senaste veckorna. Det har varit ganska lätt eftersom att jag 1) inte har haft några pengar, och 2) inte har haft tid att göra annat än skriva uppsats. Nu är förutsättningarna annorlunda. Tentan är klar, lön och CSN finns på kontot och jag har HA!-begär. Jag vill ha allt! Skorna på jobbet, jeansen i butiken på andra sidan stan, och den och den och dom som jag ser överallt. Idag trösthandlade jag broccoli och blomkål efter jobbet i stället för skorna. Men det känns inte riktigt lika bra. Det enda positiva nu är väl att jag faktiskt har pengar att göra av med - det är bara det att jag inte får! Damn!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Ida

Men vilken tur att du har en Spanien resa att spara pengar till! Nu ska jag nog både till åre, London och Barcelona så du måste smitta av ditt sparande till mig med annars är jag körd!!!

Postat av: minilli svarar

Jag ska lära dig sparstrategier ikväll =)

Hasta luego!

2009-03-30 @ 08:51:57
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback