Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-03-31 / 10:55:53
Men god morgon!

Jag blev telefonterroriserad på lektionen idag. Jag lade upprepade gånger på i örat på den som ringde. Dolt nummer. Det kunde ju vara goding förstås. Jag blev mindre sur och ringde upp honom direkt efter lektionen. Inget svar. Nej, så klart, för på andra sidan stora Atlanten ligger man sex timmar efter. Men så ringer plötsligt en sömnig sjöman från en hamn i Karibien. Han pratade artigt en stund men påminde mig snart om att klockan var halv fem på morgonen hos honom. Men ringde inte du mig nyss undrade jag. Nähä. Men god mogon och sov så gott igen då =)

Frågan återstår med andra ord. Vem terrade mig på telefonen i morse??

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback