Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-03-02 / 15:33:48
Kärlekste och mord

Sitter i mitt kök och dricker kärlekste med små hjärtan i medan min älskling befinner sig i ett flygplan någonstans över Atlanten. Stieg Larsson får mig okoncentrerad på allt annat än fallet Harriet och skolböckerna om socialpedagogik och barn och nätverk får därför vänta ett tag. Idag ska jag låta mig njuta av kärlekste och mord.

/minilli

Kommentarer
Postat av: Matilda

blev något fel igår med kommentaren jag skickade tror jag..

men, det jag ville säga var: tack! :-)

och att det där kärlekstéet verkade mysigt! är inget stort fan av té egentligen... men när det är hjärtan i det så MÅSTE man ju bara gilla det! :-)

2009-03-03 @ 09:35:14
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback