Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-06-10 / 10:10:09
Teater i kväll

Sista föreställningen av Petra von Kants bittra tårar spelas på Stockholms stadsteader i kväll och jag kommer att vara där tillsammans med M. Förväntningarna är höga, vilket alltid är riskabelt när man ska se en teater. Jag hoppas dock att jag slipper bli besviken och i stället lämnar teatern med en tillfredsställd själ. En tyck-och-tänk om Petra von Kant... kommer senare =)

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback