Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-06-15 / 09:38:41
Hårfön och semester

I morse skulle jag i vanlig ordning läsa tidningen till frukost, men när jag tog upp den från hallmattan var del alldeles blöt. Sådär med ihopklibbade sidor. Jag vågade inte tänka på vad som blött ner den. Förhoppningsvis bara lite regn. I det skick tidningen var skule jag kalla den oläsbar. Finurlig som jag är kom jag då på den smarta idén att föna sidorna torra så att jag ändå kunde få mig en tidning till frukost. Det gick sådär kan jag väl erkänna. Men en fuktig tidning är i alla fall lättare att läsa än en alldeles blöt!

Nu har jag officiellt påbörjat min semester (även om jag redan varit ledig en vecka!). Det känns underbart förutom att det regnar. Idag reser jag till farmor i Dalom för flanera bland masar och kullor i några dagar. Därefter blir det midsommarfirande i Huvudstaden, kanske på Skansen. Sjukt att lämna Midsommarfirandets Mekka dagen innan Midsommar, men vad gör man inte för att vara nära sin hjärtevän =) Och i år tar vi inte med oss en hund så vi ska nog komma in på Skansen den här gången...

Eftersom att jag ska befinna mig i ett torp i trollskogen de närmaste dagarna kommer väl bloggen att vara lika ouppdaterad som vanligt. Bara så ni vet!

Kram från semesterfiraren

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknar och läsa dina blogginlägg...kom hem o skriv nu!

Postat av: A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

2009-06-22 @ 01:25:30
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback