Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-01-25 / 13:39:32
Sushi

Jag gjorde det! Jag åt sushi för första gången i mitt liv. Det var en gastronomisk upplevelse. Är du som jag en matskeptisk och kräsen person kan jag säga att sushi är inget att vara rädd för. Men akta dig för wazabin! Den smackar pecka. Annars får denna, för mig nya rätt, tummen upp.

/minilli

Kommentarer
Postat av: syster

visst är det lite gott? vart köpte du denna ljuvliga rätt?

2009-01-25 @ 17:42:38
Postat av: minilli

Sushihuset på Brahegatan i Stockholm =)

Systrarna får ta en tripp dit!

2009-01-26 @ 08:53:51
URL: http://minilli.blogg.se/
Postat av: Bodil

Nej. Sushi är det värsta (nästan) jag vet. En gång var en gång för mycket.

Bodil

2009-01-27 @ 20:57:36
Postat av: minilli svarar

Bodil! Då har du inte testat Sushihusets =)

(som för övrigt har många andra goda rätter som inte inkluderar rå fisk)

2009-01-27 @ 22:59:16
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback