Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-02-02 / 23:16:09
Om att skapa

Fliken "skapa" i bloggmenyn ger mig ibland kreativ lusta, andra gånger får jag skrivkramp och skaparångest. I vilket fall är det kanske inte resultatet som är viktigast i min kramp och ångest, utan viljan att skapa något som ska ses och bedömas av andra. Nej, jag vet inte om jag håller med mig själv. Personligen är jag en extremt resultatinriktad person som inte blir tillfreds med ansträngningen om inte resultatet tydligt upplyser alla betraktare om med vilken möda jag skapat. Ett gott resultat gör gott i min själ. Eller nått?! Vad än detta inlägg räknas som, skrivkramp eller lusta, har jag åtminstone enligt fliken i menyn "skapat" något som du just nu ögnar igenom. Kanske rent av läser?! Jag skapar i så fall för din skull.

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback