Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-12-22 / 11:32:14
Tacksamhetslistan

Jag är tacksam för:
Att jag lever!
Att jag älskar!
Att jag är älskad!
Att jag har ett hem!
Att jag är frisk!
Att jag har en framtidsplan!
Att jag får fira jul med familjen!
Att det finns snälla människor!
Att det finns vacker musik!
Att det finns vacker konst!
Att det finns snö!
Att det finns katter!
Att någon uppfann hjulet!
Att solen finns!
Att få doppa tårna i havet!
Att jag har möjligheten att flytta till Barcelona!
Att jag har fått möjligheten till en utbildning!
Att människokroppen är så finurlig!
Att just Du finns!
Att jag får känns tacksamhet för så mycket!

Oj jag kan fortsätta hela dagen. Det är riktigt kul att vara tacksam när man kommer igång!
Vad är Du tacksam för?

/minilli

Kommentarer
Postat av: ida

Är du med på att börja en tacksamhetsbok i spanien då? :D



Tessan var jätte söt och gav med en liten pärs från ordning och reda med papper i. Som jag kan sätta in bilder och minnen och kort och allt sånt under tiden vi är i Spanien, så man kan visa för alla när man kommer hem! :D

Postat av: minilli

Det låter toppen! (men vad är en "pärs") ;)

2009-12-23 @ 23:25:18
URL: http://minilli.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, pärm menade jag ju såklar :P

2009-12-25 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback