Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-12-15 / 08:58:24
Skit skit skit

Nu blev det inte som vi tänkt oss. Men hänga läpp hjälper ju inte och det finns andra som har det värre. Tror nog att det finns fler lägenheter i Sumpan! Tänk på Holmbergs ord i DN idag i stället:

Vad än du bragts att tro, vad än du vill:
vi skadar dygnet runt vår jords miljö
helt enkelt genom att finnas till.
Här hjälper det i längdet blott att dö.

Uppmuntrande! Men jag kände mig iinte så glad precis just ju.

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

Positiva ord, från han där du! Men vi måste ju belysa framstegen vi gjort också, många glömmer det! jag menar, vi kan ju inte bara gjort saker och ting värre de senaste åren?

2009-12-15 @ 15:58:24
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback