Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-12-12 / 09:51:07
Allt som kommer att förändras i mitt liv

Jag kom in på kursen i Barcelona =)
Det innebär att jag flyttar dit i januari och blir sambo med söta I. Vi kommer att ha så jäkla kul!
I kommer att baka smarriga muffins med philadelfiaost och hallon medan jag gör storkok med kikärter, grönsaker och curry. Vi ska ha bergsutflykter och stranddagar, cykla mycket och gå på jazzklubb, och, just ja, lära oss mer spanka och insupa spansk kultur.

Efter denna underbara period i livet ska jag påbörja ett nytt samboskap. Älskade M och jag ska slå våra kära och kloka huvuden ihop på tolfte våningen i Sundbyberg. Underbart att få somna och vakna bredvid dig. Jag längtar =)

Jag blir med andra ord sambo två gånger nästa år. Iiiiiih!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Syster

Nyhet 1 JÄTTE GRATTIS

Nyhet 2 IIIIIIIIIIII va kul att lägenheten var fin!



SAKNAR dig redan (eller aa inte konstigt att jag saknar dig, men saknar dig ennu lite mer nu när jag vet allt det här)

2009-12-12 @ 12:47:27
Postat av: minilli

1 Tack =)

2 Ja, iiih

3 Saknar dig med din plutt!

2009-12-12 @ 17:16:21
URL: http://minilli.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag längtar till vårt samboskap!

Postat av: minilli

Jag meeed =)

2009-12-13 @ 11:36:45
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback