Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-12-09 / 08:52:27
Intruder leaves package in bed

Jag kröp ner i sängen och vilade mitt trötta huvud mot kuddarna. Somnade gott men sov sedan inte bra på grund av smärtan i min arm efter vaccinationssprutan igår. Steg upp åtta timmar senare och gjorde iordning frukost. När jag senare gick till sängen för att bädda upptäckte jag att det varit en inkräktare i min lägenhet. Under en kudde ligger ett paket! Tankarna for genom huvudet: Vad är detta? Vem har varit i min lägenhet och tittat på mig medan jag sov? När skedde detta inbrott?

Så läste jag på paketet. Där stod: Aja baja inte öppna förän i morgon. Mamma ser dig.

Hm, min inkräktare visar sig vara min mamma som smugglat ner ett paket i min säng innan jag kom hem från jobbet igår. Och detta har jag alltså inte märkt att jag haft under kudden. Märkligt! Tack mamsk och papsk =)

Grattis på min namnsdag!

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

hahaha, tur att hon lämnade lappen iallafall, annars skulle jag skitit på mig. :P

2009-12-09 @ 23:49:14
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback