Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-12-21 / 16:42:42
Dags att sluta vara EGO

Jahapp! Då var äntligen de båda tentorna ur vägen. Jag känner mig lätt (liviano) som en fjäder och lycklig (feliz) över det faktum att jag från och med nu har jullov. De senaste veckorna, hm, månaderna snarare, har jag varit riktigt självupptagen. Det har varit JAG, SPANSKAN, TENTOR, MIN FRAMTID och liknande egocentriska saker som mitt liv kretsat runt. Nu vet jag i alla fall hur min närmaste framtid ser ut, skolan är klar, julen knackar snart på och jag lovar att nu börja tänka på annat än mig själv =) Som julklappar. Pronto ska jag pyssla ihop något till syster och mor.

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

INte kirrat julklapps än? :O

2009-12-22 @ 17:59:15
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Eller... nu har du väl det kanske ;)

2009-12-22 @ 17:59:30
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback