Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-08-13 / 23:29:16
Barcelona - un listo de mal y de buena

Barcelona var underbart, fantastiskt och toppen på många sätt. Men en del baksidor finns även där och jag bjuder här på en sammanfattning av top5 av det sämsta och bästa vi upplevde under vår semester där.

Lo mal
6. Uppförsbackarna på cykel i 30 graders värme
5. Medusorna i havet som brände badgäster
4. Duvan som jag tror fes på mig på Placa Catalunya
3. Väskryckaren vi såg in action på Ramblan
2. Diverse knarkebjudanden natt som dag
1. En runkande man i Park Güells buskar

La buena
6. Nedförsbackarna på cykeldagen
5. Stranden, havet, solen, värmen
4. Det centrala boenet på Rambla Catalunya
3. Fruktmarknaden på Las Ramblas
2. Alla tapasbarer, dag som natt
1. Mosaiken och utsiken i Park Güell


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att du ska ha en top5 och du har 6 punkter i varje lista =) Me gusta!

Postat av: minilli

Haha..jag skulle bara se om du va med ;)

2009-08-15 @ 19:14:24
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback