Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-09-02 / 08:47:18
J*vlar vad läskigt

Jag brukar inte titta på skräckfilm. Det finns en god anledning till detta. Jag blir väldigt lätt skiträdd. Oftast ser jag inte ens så mycket av filmerna på grund av att jag har en kudde framför ansiktet mest hela tiden. Måndagskvällen hos Emma var därför ett undantag på flera sätt. För det första såg jag verkligen en skräckfilm, som jag dessutom valt själv så jag kan inte skylla på någon annan. För det andra så tittade jag verkligen. Kudden kramade jag mest och den dolde bara mitt ansikte ibland. Filmen, 1408, var fan det läskigaste jag sett på länge. Men också väldigt bra! Det gick liksom inte att komma undan den historia som utspelade sig på hotellrummet. Och tro det eller ej, jag vågade faktiskt sova själv!

Kommentarer
Postat av: syster

hur vågar du?

2008-09-04 @ 00:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback