Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-09-14 / 22:26:10
Fascinerande

Min ytterdörr är magnetiskt! Fråga inte hur jag kom på det! Haha! Jag har hittat bästa och största anslagstavlan för kom-ihåg-lappar i hallen =)

Kommentarer
Postat av: GUINEVERE

Haha, det var bara för att när jag hade gått så saknade du mig så mycket att du lutade dig mot dörren för att på något telepatiskt vis få mig tillbaka... då fastnade ditt hjärta i dörren som en magnet mot mitt och då kom du på den briljanta idén att din dörr är magnetisk ;) PUSS!

2008-09-14 @ 22:55:17
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-14 @ 22:58:13
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback