Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-09-28 / 19:32:13
Det här har jag aldrig berättat...

Så sa Martina Haag att man ska börja om man vill skriva en berättelse. Får se om jag kan komponera ihop något utifrån det tipset. Det är så roligt att skriva men jag tar mig sällan (läs: aldrig) tid att sätta mig in i en berättelse och få den på pränt. Det är dax att vässa pennan! Jag ska börja med en novell och den ska publiceras på min blogg. Hoppas att ni vill läsa den! Jag har ingen dedline dock, utan den kommer när den kommer. Håll ögonen öppna.

/minilli


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh va kul älskar att läsa allt du skriver!

2008-09-28 @ 21:10:46
Postat av: GUINEVERE

Spännande ;)

2008-09-28 @ 21:29:25
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/
Postat av: syster

det var jag som skrev det första inlägget glömde skriva namn höhö

2008-09-29 @ 18:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback