Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-09-06 / 15:22:13
Atjo prosit!

Jag har drabbats av den snabbaste förkylningliknande attacken hittills i mitt liv. Efter sådär TRETTIO nysningar på rad blev min näsa igentäppt, ögonen kliar och kroppen känns tung. Jäklar så fort det kan gå! Jag har varit igång hela förmiddagen trots att den trevliga gårdagskvällen blev sen. Min garderob har fått sig en makeover, men jag blev inte helt nöjd. Nu tänkte jag sätta mig i soffan och plugga lite men mina förkylningssymptom gör att jag hellre vill gå och lägga mig. Ge mig en filt och en bra bok! Kanske kan textanalysen jag har i uppgift till nästa vecka vänta till i morgon åtminstone.

/minilli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback