Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-10-08 / 08:46:12
I drömmarnas land

God morgon mina vänner!
Natten har bjudit på spännande äventyr. Jag drömde att jag bodde i ett träd av tovad ull tillsammans med en delfin. Yeah! Jag är helt normal... Sedan blev mina bästa vänner gravida, alltså inte tillsammans utan med varsin bamsemage, och ut kom tvillingpar ur båda mammorna. Ja, jag måste säga att det var väldigt mysigt att vara tant Milla till Em's och Jen's sötnosar. Men kanske lite i mesta laget med fyra gudbarn samtidigt. Det kan ni väl försöka att tajma lite bättre i det vakna livet sen ;) Anyway, I still love You all.

Puss från minilli

Kommentarer
Postat av: GUINEVERE

Du är given i min familj, du är en del av mitt hjärta. Min finaste vän! Det vi ha kan ingen förstöra, även om du vill bo i hus av tovad ull och spana efter heta delfinhanar. Me hjärta You!

2008-10-08 @ 16:01:57
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback