Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-10-17 / 10:42:16
I minnenas koffert

Kära nån vilken flashback jag fick nu. 10 år har gått sedan Mmmbop och jag undrar:
När blev Hanson vuxna och jag gammal?



Förstår ni att jag var såå kär i Taylor!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, helt sjukt att man tyckte han var snygg... i mmbop videon ser han ju verkligen ut som en tjej! Nu är det ju egentligen storabrorn som är snyggast, o han var ju "tönten" förr!! Se så det kan gå... töntar man skulle satsat på! :P

2008-10-18 @ 01:01:21
Postat av: minilli

Hehe...geek is king nowadays! Jag är nog fortfarande lite kär i Taylor av gammal vana ;)

2008-10-20 @ 10:24:57
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback