Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-11-08 / 22:26:00
Cashguard

Idag har jag haft riktigt roligt på jobbet. Fast jag är äckligt förkyld och trots mängden kunder och det ibland väldigt monotona arbetet i kassan har jag varit glad hela dagen. Anledning: Cashguard! och dessutom helt nya kassor =) Som ett barn på julafton har jag med förtjusning stoppat in pengar i maskinen och sett cashguarden bokstavligen spruta ut växel tillbaka. I myntkoppen är det Jackpott varje gång! Som grädde på moset har vi också fått  ett nytt system för försäljning av tobak och telefonkort. Nu står pekskärmar till kundernas förfogande och det harblivit mycket ljusare i kassalinjen utan ciggskåpen. Det är ju typiskt att jag ska stå i caféet imorgon när det var så kul i kassan idag. I caféet får vi nämligen klara oss utan cashguard.

http://www.svenskacashcontrol.com/pc-pos/images/page4/cashguard.jpg

Kommentarer
Postat av: syster

Spännande=)

verkar lite enklare med pengavaktaren tycker jag!

2008-11-09 @ 19:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback