Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-05-05 / 22:52:20
Vilken ska man ta?

För den som inte vet så vill jag berätta att jag ska på allmän ledarutbildning i sommar. Det är ett läger för scoutledare som tar plats under en vecka. Det är så nervöst eftersom att jag inte sovit i tält på tio år, får pskyiska men av småkryp och särskild panik av getingar. Jag vet inte längre vad man måste packa ner för nödvändigheter i en hajkryggsaäck ocj jag sover helst naken vilket inte lämpar sig i tält. Det var länge sen jag var entusiastisk scout som åkte på hajk och sov i enbart egentillverkade vindskydd. Herregud (om du nu finns) hur ska det gå?

Lägerledningen vill att man skickar in en bild på sig själv innan lägret. Jag har svårt att bestämma mig för vilken jag ska ta. Om en bild nu säger tusen ord så vill jag ju att den ska säga rätt ord. Men vilka? Ska jag ge sken av att vara en hurtig naturmänniska med en bild på mig i skogen, eller vill jag med bilden visa att jag är bäst på båtar (vilket jag snarare är motsatsen till) eller ska jag helt enkelt ta en bild där scouting inte är i närheten av de tusen ord bilden säger? Hjälp mig kära allvetare för jag har inget bra svar.


    

/minilli

Kommentarer
Postat av: syrran

jag tycker du ska ta den första bilden:D
men mest tycker jag du ska ta cyklopbilden;)

2008-05-07 @ 21:14:54
Postat av: milla

Hehe..jag förstår. Men det blev ingen av dem. Tog en brunbränd från caribien =)

2008-05-09 @ 06:38:06
URL: http://minilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback