Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-05-08 / 21:42:09
Snorförvaring

Blir alltid lika förundrad över hur mycket snor det får plats i en näsa. Har nu snytit mig konstant var femte minut i två dagar och de som ser mig förstår då innebörden i Rudolf med röda mulen. Det finns kanske de som tycker att det röda är lite charmigt, (älskling seglar denna vecka så han har inte sett), men det gör ju så jävla ont!!! Mina stackars näsborrar behöver vila från det djävulska sandpapper som fördärvat dem. Vad ska man göra åt en förkylning? Värst av allt är nog att jag i mogon bittida ska ta tåget till göteborg för att avnjuta helgen med Alex och Ida. Mindre kul när kroppen typ febervärker. Hoppas innerligt att det går över. För kul ska jag ha!!

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback