Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-05-04 / 18:02:32
Rock n' roll music

Såg populärmusik från Vittula idag. Det är en så bra film gjord efter en så bra bok. Mikael Niemis karaktärer är härliga och skådespelarna i filmen gör dem verkligen rätta. Personligen anser jag att Niila, denna mystiska och tystlåtne pojke gör hela boken/filmen. Har Rock n' roll music på hjärnan nu och det är för övrigt mycket bra musik med i filmen. Kunde därför inte låta bli att delge ett klipp där Niila från glänsa. Se och njut =)


Var ju förresten på maskerad i går och det var en trevlig tillställning. Jag var sjöjungfru och eskorterades av en prima byggarbetare. Festen hölls av en sjuksköterska, en polis och en nyckelpiga. Övriga gäster var allt från hippies och militärer till Pruseluskan och Lilla kycklingen. Vi hemsöktes även av vålnader och Darth Vader med lasersvärd. Här är maskeradens födelsedagsbarn =)

image19

Nu ska jag hem till (sjuk)syster och bli omhändertagen. Alltid trevligt på en söndag. Tack alla som gjort min helg så trevlig från i fredags till idag. Ni vet vilka ni är =) Puss på er!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, jag är poeten :) hihi!

2008-05-05 @ 22:33:22
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback