Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-05-12 / 23:17:43
Minisemester

Tack Alex, Ida och Anders för en trevlig, mysig och rolig helg!

Jag har varit i Göteborg i helgen för att fira en vän som fyllt år. Det blev riktigt lyckat både vad gäller kalas, sällskap och väder. Det har varit allt från Paketöppning och Picnic i parker till Rumpskak som resultat av vin(!) och flera Glassar i solen. Just ja, och SHOPPING. Det gick åt många pengar i helgen men det var det värt =) Nu är det nudlar som gäller fram till nästa lön.

image27
Jag och födelsedagsbarnet Alex på universeum. Där fann jag förresten en ny vän också. Mr Rabbit släng dig i väggen för jag har funnit MR Spider!


image28
Glass nummer ? i mängden av alla som slank ner i min mage. Behöver jag säga att det var mumsigt?

Efter denna lilla minisemester ska jag samla mina krafter och åter ta upp C-uppsatsen i åtanke. Den har jag förträngt hela helgen och det har varit så skönt att bara kunna njuta av ledighet. Först vid lunchtid idag gjorde den sig påmind i form av lättare ångest som jag botade med fika i centrala Göteborg. Sen åkte jag hem. Nu är det sängen som gäller. God natt alla!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har saknat dig hela helgen. Yes, strumpan är din. Han är klar för leverans vilken dag som helst! Din blogg är skön den med älskade!!! Pussinuss och kramkalas!

2008-05-13 @ 08:44:42
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se
Postat av: Jennifer

Ja, jag försöker iaf ;)

2008-05-14 @ 09:34:57
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback