Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-05-16 / 17:58:54
Lite väl överambitiöst

Jag har idag fått post tre gånger! Det tror jag är rekord och jag undrar om någon annan har en högre intervall av brevbärarbesök. Det första droppet i bevlådan var Buffé, sedan kom en H&M katalog och en bonuscheck från samma kedja, sist reklam från en mäklarfirma. Allt med några timmars mellanrum.

Jag måste också få uttrycka att jag blir galen på att ha mens. För det första för att den aldrig kommer när den ska. För det andra för att jag blir en klumpig kossa som beter sig värre än en ko med galna sjukan. Jag har till följd av denna klumpighet idag gått in i en dörrkarm och fått huvudvärk, tappat och därmed krossat en tallrik i diskhon samt gjort andra helt onödiga saker. Jag antar att det inte tar slut än för det är timmar kvar innan läggdax. Ska jag våga köra bil? Hm hm

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback