Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-05-18 / 21:38:51
Kontaktannons



Ego söker...

Jag har rolig humor enligt mig själv 
Jag är smart enligt facebooks IQ-test
Jag har snygg klädstil
Jag ser oroligt bra ut i min badrumsspegel
Jag har bra smak när det gäller litteratur och film
Jag gör gärna frukost på sängen
Jag har aldrig hört mig snarka
Jag prioriterar alltid den jag älskar


 
Ja, jag skulle nog stå ut med att vara tillsammans med mig själv.
Får jag chans på dig mig? -- Ja visst får jag det!


//minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback