Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-05-21 / 21:19:40
En sån dag


Det hände så mycket spännande igår att jag snabbt  föll i djup sömn och inte hann skriva ett endaste ord om det i bloggen. Nu kommer därför en uppdatering om mitt 20e maj.


ETT. Jag fick en enorm löneförhöjning som radikalt kommer att förändra mitt liv och som får alla trissvinster jag hittills vunnit att blekna. Fyra kronor i timmen! Det blir åtta kronor med OB-tillägg på söndagar. Ska bara jobba söndagar från och med nu.


TVÅ
. Jag fick medalj för mina insatser under det prestigefyllda vårloppet genom Staden. Vackert grönt band var det och ädelmetallen glänste som guld i kvällssolen när jag och mitt lag fikade ur den fina picknick-påse vi också fick efter loppet. Fyllde dessutom en coop-påse med andra priser som jag stolt cyklade hem med.


TRE.  Jag deltog i eurovision song contest. Utklädd till kalkon ställde jag upp för att stödja Irland och föra dem vidare till final. INTE!!! Däremot kunde jag önska att det var jag som stod på scenen i den vackra mörkblå klänning som den norske jenten hade när hon sjöng "Hold on, be strong"


FYRA. Somnade gott!


/minilli

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken snygg header du har!:)

Ha en riktigt bra fortsättning på kvällen!

Postat av: Camilla

åh, söt blogg. :)

2008-05-21 @ 21:32:19
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback