Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-03-03 / 21:21:23
Peanut I love you

Jag är visserligen allergisk mot nötter men denna lilla filur är det bästa jag vet. Perfekt medicin mot åkommor som dåligt humör, deppigdagar, nervösa nerver eller annant mentalt. Biverkning kan yttra sig i form av skrattkramp i magen. Du har härmed fått min rekommendation samt blivit varnad! Se detta klipp!


Kommentarer
Postat av: syster

haha kärlek
i´m i pissing you o f f
je f f ? dun HAM dot com
(ja ja
jag kan inte stava!)

2008-03-04 @ 22:11:58
Postat av: minilli

Haha...ja han är för skön. Puss på dig syster :)

2008-03-04 @ 22:19:43
URL: http://minilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback