Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-03-23 / 22:16:34
Lite utlovade bilder

Jaha, då har jag äntligen fått bilderna från Västindien av min goding. Här är ett litet axplock av minnen från en underbar resa. Jag drömmer mig tillbaka när jag skriver så ni får ursäkta den något nostalgiska tonen i detta blogginlägg. Det är inte så mycket text egentligen. Jag låter bilderna säga mer än tuser ord...eller hur det nu är.

Puss och kram från Minilli

image3

Jag och goding på min födelsedag på ön Antigua. Man kan säga att som februaribarn har jag haft det kallare =)

image5

Havet, havet. Ständgt närvarande under resan. Som ett osvikande sällskap i vått och eh... vått.

image6

Ja,kan man ha det skönare mitt i veckan. Shell Beach på St Barth. Sol och bad. Och snäckor. Jag tror jag plockade med mig ett kilo hem. Men jag klarade maxvikten på flyget =)

image9

Jag fick styla med mina biljardskills. Behöver jag säga att mitt lag vann!

image10

Man blir såå snygg när man snorklar! Tur att fiskarna inte tänker på sånt för då hade jag haft många nya beundrare.

image11

Strandagar var ett stående inslag. Oftast jag och fröken Linnéa eftersom att vi var lediga hela dagarna. Här är Simpson Bay i St Maarten.

image12

Men ibland kunde goding följa med också =)

image13

Utekvällar på dansgolvet blev inte så många, men kul var det när jag väl fick skaka rumpa =) Hihi

image14

Nya vänner är ett stort plus när man reser =)

image15

Hej då Västindien! Hoppas att vi ses igen!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ÅÅÅÅÅÅH vilka härliga bilder gumman! Du å M ser så underbara ut tillsammans och stranden såg inte så tokig ut den heller ;)
Glad påsk på dig med min böna!!! PUSS

2008-03-23 @ 22:56:45
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se
Postat av: minilli

hihi...ja visst ser det underbart ut =)

2008-03-24 @ 09:16:40
URL: http://minilli.blogg.se
Postat av: Jennifer

Haha, jaaaa, jag grävde ner ett inlägg alldeles nyss :P Det liknade prosten alldeles för mycket :P haha! Nädå, inget nergrävt härinte! PUSS!

2008-03-25 @ 10:50:18
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se
Postat av: syster

snyggaste med snorkel=)
va blrk du är mot alla andra syster
nu är d så att du måste visa mig alla bilder!

2008-03-26 @ 10:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback