Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-03-12 / 22:13:07
Hur trött får man va

Jag ville somna redan kl 21 denna onsdagskväll. Top Model har hjälpt mig att vara vaken till åtminstone kl 22.  Har inte gjort något särskilt utmattande idag. Observerade på en lektion, lunch, höll en lektion, fika på stan, hem = dödstrött! Man kan fråga sig hur det gick till. Jag är lång ifrån klar med planeringen för morgondagens lektion. Det känns mindre bra men om jag går och vilar mitt trötta huvud nu kan jag hinna sitta 4 timmar innan jobbet imorgon. Kul. Nu blir det i alla fall inte mer vettigt gjort i ikväll.

God natt gott folk

Kommentarer
Postat av: Guinevere

Haha, gumman, söt du är :D tack för råden! Sussa sött stumpan min!

2008-03-12 @ 22:30:41
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se
Postat av: syster

det är jobbit att fika på stan ibland;)

2008-03-14 @ 11:42:39
Postat av: Guinevere

Åh gumms :D
Tack för ikväll!!!! Du får ge M en stor kram till från mig och ni får inte tappa eller baka för mycket kaka ikväll ;) Sötnosar! Frasse hälsar :D

2008-03-14 @ 22:59:34
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback