Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-06-08 / 20:51:12
Julen varar till påska?



Följande annons hittades i Stadens lokala tidning i går den 7 juni. Julshow i konserthuset den 14 december! Jag fick teet i vrångstrupen när det i tidningen stod att det redan var dags att börja tänka på julklappar, julbord och julkonserter. Hur julkåt får man vara när det gäller förberedande planering inför december månad? Artisterna ovan vill väl vara säkra på att få flest sålda biljetter av alla julsshower nu när de är ute i så god tid. Men va fan! Det har inte ens varit midsommar än och om julen varar in till påska så är dessa herrar för sent ute!? Jag vill då inte tänka på detta än och kommer därför inte att köpa någon biljett till tillställningen ovan. Där gick deras PR-trick i stöpet hos en annars mycket julälskande person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback