Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-06-12 / 13:33:40
Full som fan?!

Packningen pågår för fullt. Hur ska jag få plats med allt?? Lägret jag talat om om tidigare går av stapeln i morgon och jag ska mellanlanda i Stockholm i kväll för att därifrån ta mig till skärgården på fredag morgon. Jag köpte en ryggsäck på 45 liter igår och den är nu full till bristningsgränsen. Men tro inte att allt ligger i den än. Nä, det saknas bland annat necessär och sovsäck. Puh, det är verkligen packapappaskappsäck som gäller.

Helst vill jag sitta i soffan och läsa "Kalla det vad fan du vill" om Panthea som försöker lära sig svenska. Men boken får vänta för nu måste jag spela tetris för att få plats med allt i ryggan.

Alltid redo!

/minilli


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken jävla scout du är :P haha! Jo, jag hittade mitt och köpte ett vitt också :)

Har verkligen fyndshoppat de senaste dagarna :)

2008-06-12 @ 13:40:13
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback