Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-06-23 / 08:25:21
Ett avtryck

Jag har tillsammans med min vän A-K gjort ett avtryck i historien. Vår uppsats är nu e-publicerad och finns till allmän beskådan på internet för all evighet. Det känns lite coolt. Ni som undrar varför detta är så speciellt för mig kan få svaret att det är min allra första c-uppsats. Då måste man få vara lite stolt tycker jag =) Du som känner dig nyfiken på innehållet i uppsatsen eller som bara vill bli ett uns mer allmänbildad hittar texten här.

/minilli

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis gumman! Låter som det gick toppen med uppsatsen! Puss!

2008-06-23 @ 11:29:20
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback