Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-07-01 / 10:10:14
Tusen tårar

Jag grät ohejdat i går. Och njöt. Anledningen var den film alla talar om. Sex and the City. Det var länge sedan jag fällde så många tårar utan att skämmas eller försöka dölja det. Det gick liksom inte. Och samtidigt som jag grät så skrattade jag. Filmen var uppbyggd så. Underbart! Jag kan inte med ord beskriva filmen och detta kommer inte att bli en recension, däremot en uppmaning. Se filmen och bilda dig en egen uppfattning!

Men tårarna fortsatte i natt. Jag led. Drömde en dröm, storyn var filmen överförd på mitt eget liv. Och vad hände? Självklart gjorde vi slut. Världen gick under och jag kan inte säga att jag vaknade utvilad. Nu vill jag bara krama om min goding och tacka för att han finns. Min underbara!

/minilli



Inget får mig att gråta så som en separation och en ödelagd kärlekshistoria

Kommentarer
Postat av: [Jennifer]

Jag älskar díg!!!!

2008-07-01 @ 13:03:27
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback