Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-07-07 / 22:33:57
Låt ditt hjärta tala ut

Någonstans i bakgrunden hörs Mange Schmidt. Jag tror att det är i mitt huvud.

Jag söker lite tröst så jag talar ut
Jag köper fina bröst å jag talar ut
Jag känner mig så kränkt så jag talar ut
Jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut


Att tala ut kan vara mirakelverkande. Jag har äntligen testat och det känns redan bättre i hjärtat. Kanske är det ett mänskligt behov, lika naturligt som att gå på toa. Vissa saker vill bara ut helt enkelt. Annars får man ont i magen. Min magknip har efter i går avtagit. Jag köper kanske inte nya bröst men jag talar med hela hjärtat ut. Det tänker jag fortsätta med.


Tack för att du lyssnade och själv lättade ditt hjärta!

/minilli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback