Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-02-12 / 16:51:07
(b)loggbok

Datum: 2008-02-12 kl 16.27
Position: ankrad framför datorn
Väder: mulet med nervösa vindar
Stämning: förväntansfull och kaos
ETD: 2008-02-14 kl 06.50

Det närmar sig avresa och Camilla är nervös. Väldigt nervös. Hon ska ensam flyga ut i stora världen och i den är hon ganska liten. Destination är Västindien. OBS! EJ VÄSTRA INDIEN, det är något helt annat! För att inte förvilla den som lätt förvillas kan man med andra ord säga Karibien. Väl där, om hon hittar dit på torsdag, ska lilla Camilla få träffa sin alldeles egen sjöman. De har inte setts på över 13 veckor och desperat längtan är bra förnamnet. Förnöjsamt ska de tu sedan segla i Karibiska havet i två veckor och lilla Camilla ska bara njuta dagar i sträck.

Angående dagens stämning är den förväntanfull inför mötet som så träffande nog infaller på Valentindagen. Det blir kärlek på torsdag! Kaoset råder i Camillas lägenhet ,där packningen är allt annat än packad, samt i hennes sinne som försöker få ordning på allt som måste förberedas innan avresa.

Min förhoppning är att Camilla kan berätta om sin resa under sin tid på havet. Tillgång till internet får avgöra hur det blir med den saken. Men till alla nya läsare, som jag hoppas består av alla mina söta vänner, vill jag bara säga:
Ni kommer att vara saknade! Men jag kommer inte att längta hem!

Kramar från Minilli


Kommentarer
Postat av: Guinevere

JAG kommer sakna dig! Saknar dig redan!
Hoppas du får världens bästa resa, det är du å din sjöman värda! PUSS!

2008-02-12 @ 16:55:36
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback