Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-12-15 / 10:02:33
Sexordnovell

Hemingway skrev en gång den kortaste novell jag någonsin läst.
Med sex ord berättar han en historia som berör.

"For sale: baby shoes, never worn."

Har du en sexordsnovell på lager? Dela gärna med dig =)
En som ligger rätt i tiden, och som du säkert känner igen, lyder:

"Jag såg mamma kyssa tomten, jag."

Jag försökte mig också på en egen kortis och det resulterade i denna:

"Mellan orden låg innebörden. Förstod du?"

/minilli

Kommentarer
Postat av: GUINEVERE

"Analsäcksinflammation är en inflammation i röven" :D

2008-12-15 @ 18:29:41
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/
Postat av: Syster lilla

Usch så hemsk sexordsnovell!

såg nyss en film som denna novell skulle passat in i.

2008-12-15 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback