Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-12-17 / 09:19:57
Några till...

Jag känner att jag måste bjuda på några fler underbara kortkortnoveller.
Vilken eller vilka är dina favoriter. Själv kan jag inte välja =)

Computer, did we bring batteries? Computer?
- Eileen Gunn

Automobile warranty expires. So does engine.
- Stan Lee

Longed for him. Got him. Shit.
- Margaret Atwood

With bloody hands, I say good-bye.

- Frank Miller

Wasted day. Wasted life. Dessert, please.
- Steven Meretzky

We kissed. She melted. Mop please!

- James Patrick Kelly

It’s behind you! Hurry before it
- Rockne S. O’Bannon

Bang postponed. Not Big enough. Reboot.

- David Brin

Heaven falls. Details at eleven.

- Robert Jordan

I saw, darling, but do lie.

- Orson Scott Card

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback