Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-12-17 / 17:59:01
Adertonde december

Då kommer de äntligen hem, alla mina utflugna fåglar. Älskling från havet, Syster från Leksand och hennes pojkvän från Luleå. Jag längtar efter er! Syster blir den jag får krama först. Hela familjen ska stå på tågperrongen med ballonger, flaggor och serpentiner. Sen hoppas jag på att få se de andra hemflugna fåglarna i helgen.


När jag väl har dig, älskling, i min famn, kommer jag inte att släppa taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback