Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-08-30 / 22:07:35
Linsgryta

Fan jag får inte ut min lins!!! Det är andra dagen med linser idag. Igår var det den högra som inte ville lossna och Jennifer frågde snällt om hon skulle hjälpa till med kniven. Sötnos, jag behöver kniven till vänster öga ikväll!!! För övrigt har det varit väldigt trevligt att kunna se som en hök trots att jag varit glasögonlös idag. Det kan jag nog vänja mig vid. Men fan vad konstigt det känns att bara se bra på ett öga nu när jag sitter framför datorn. Ska ta och ge vänster lins en andra omgång. Lycka mig till!

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback