Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-08-15 / 18:33:59
Jävla deppblogg

Det har visst blivit så att bloggen fungerat som en ventil. Därmed den deppiga tonen. Tänkte att dagens ledmotiv får som uppdrag att göra nått kul med smärtan - som att festa med den.


Dagens ledmotiv: Johnossi, Party with my pain
--
I party with my pain
When you don't seem to come around
With fluids in my brain
We seem to get along just fine
I party with my pain

But you should know I never wanted to be in this ocean
Of not knowing what you will do
Hold it down, this foggy notion
Or take away all my skills

I crumble in my pain
When you don't seem to come around

Party with my pain
I got fluids in my brain
You don't seem to come around
Fucking up with strangers in strange towns
---


Hm, undertonen är visst väldigt deppig ändå. Jaja det är så det är just nu.

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback