Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-08-22 / 16:36:37
I really really want you!

Dagens ledmotiv: Miss Li, Oh boy
---
Oh boy
You make me feel like
oh boy
You make me feel like
No boy

can make me feel like you
I really really want you


oh boy
You make me feel so
oh boy
You really turn me
on boy
and I don´t know what to do
I really really wanna..


..be with you
like I was before
this distance between us
makes me want you more


I do mean
you are the cutest boy I´ve ever seen
and you´ve got that something
something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream


I said that


oh boy
you make me feel like
oh boy
you make me feel like
no boy
Can make me feel like you

I really really want you


oh boy
you make me feel so
oh boy
you really turn me
on boy
and I don´t know what to do
I really really wanna


make me swirl
like a tiny little pearl
I will patiently wait
until you´re done
with that other girl
---


Jag behöver egentligen inte tillägga något. Underbara Miss Li har satt ord på mina känslor.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej stumpan, du vet att jag älskar den här låten, har inte riktigt tänkt på texten...nu kan jag ju inte bli glad av den ju...Tänker på Dig!

2008-09-22 @ 11:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback